Fra Frederiksberg til England

Da vi kom i snak med Amladcykler, havde virksomheden hidtil brugt rigtig mange penge på Google-annoncering og ønskede øget vækst i organiske søgninger (Gratis link fra Google). Det var starten til et godt og langt samarbejde, hvor Amladcykler i dag er gået fra 0 til mere end 5.000 potentielle kunder om måneden alene i Danmark, gennem organiske søgninger.

Udover at SEO-optimere Amladcyklers oprindelige hjemmeside: www.amladcykler.dk, så er der sket rigtig meget udvikling for virksomheden de seneste 2,5 år, hvor vi har været tæt med på sidelinjen. På 2,5 år har vi hjulpet Amladcykler til:

  • At opnå placering i top 5 på alle primære kerneprodukter.
  • At oprette brugervenlige webshops med god konverteringsevne (gennem WooCommerce)
  • At oprette nye lande-sider til det engelske og svenske marked på baggrund af landespecifikke SEO-analyser

For Martin (ejer og stifter) har det hurtigt betydet mange flere og relevante besøgende på alle landesiderne. I dag ligger Martin på side 1 på Google med samtlige af hans tilknyttede søgeord til den danske side og vi ser forsat vækst og grønne tal på hans engelske og svenske side.

En udtalelse fra et givende samarbejde

 

Fra 0 til mere end 5.000 målrettede besøgende per måned via organiske søgninger alene i Danmark i vores online butik taler for sig selv. Online Advisor har ganske enkelt hjulpet os med markant flere kunder i forretningen indenfor vores kerneprodukter. Ønsker du en engageret og dedikeret online partner som både evner at levere resultater og fantastisk service, så kan jeg kun give Online Advisor mine varmeste anbefalinger.

Martin Andersen, ejer og stifter, Amladcykler

 

Læs også artiklen fra Dansk Industri om vores fantastiske samarbejde med Amladcykler gennem årene:

 

DI Digital – Hvis du vil have succes, skal du gøre din leverandør til din kollega

 

 

 

Faktaboksen

  • 3 nye markeder (England, Sverige, Norge)

 

  • 636,99% flere besøgende via organiske søgninger

 

  • 572,97% flere salg online

Skal vi kontakte dig?