Søgemaskiner Søgemaskiner

Det rette ord,
det rette sted,
på det rette tidspunkt

Sådan finder dine kunder dig og din forretning

Dine konkurrenter er i dag mindre end et klik væk, og konkurrencen på det digitale marked er skarpere end nogensinde. Den direkte vej til, at dine kunder kan finde dig, er at løbende optimere din tilgang i forhold til søgemaskinerne. Det er her, du styrker din placering i markedet – og sidste ende din omsætning. Helt enkelt handler det om, at du skal have en høj placering på søgemaskinerne. Den får du ved at arbejde med din organiske og betalte trafik – hhv. SEO og Google Ads. Og hvordan gør du så det?

SEO

Google vurderer din hjemmesides troværdighed på baggrund af flere elementer på siden – relevans, antal ord, hastighed og meget mere. Jo højere score du får af Google, jo højere placering får du på søgemaskinen. For at få en høj score handler det om at skabe den helt rette strategi for din virksomhed.

Klik og læs mere

Google Ads

Har du lagt mærke til annoncerne i toppen af dine google søgninger? Eller display annoncerne på nogle hjemmesider? Vil du gerne være placeret her? Så skal du fokusere på Google Ads. Her handler det om at være relevant for dine kunder, så du bliver vist det rette sted på det rette tidspunkt.

Klik og læs mere

E-commerce

Når en butik gøres digital, så er formålet det samme som en fysisk butik, nemlig at få kunder ind i butikken og især de rigtige. Søgemaskiner er behovsmedier som vi, forbrugere, bruger på at afdække vores behov her og nu. Vi sørger for, at din online butik har en stærk tilstedeværelse på søgemaskinerne, så du øger din forretning og skaber mersalg.

;

Relevans

Relevans er et af de vigtigste parametre som søgemaskinerne vurderer hjemmesider udfra. Vi har specialiseret os i at tænke relevans hele vejen. Fra når vi udvælger dine kernekompetencer og den optimale målgruppe, til den sidste CTA (call to action) som dine besøgende typisk møder på din kontaktside eller webshop.

~

Data

Alt vores arbejde hos Online Advisor er databaseret. Vi arbejder med data både før, under og efter en leverance. Med data kan vi observere dine kunders købsmønstre og anvende dem proaktivt i vores indsatser. Vi ligger en ære i at konvertere de mange data til et sprog som også du forstår og kan bruge i forhold til din forretningsudvikling.

U

Søgeord

Vi finder frem til de ord, som bedst beskriver dine kernekompetencer hvor efterspørgslen er størst og konkurrencen er mindst. Som kunde hos Online Advisor, er du altid sikret en kvalitativ og valid analyse af dine markedsmuligheder. Vi arbejder med 360 graders brug af søgeord for at sikre størst sammenhæng i hele din digitale tilstedeværelse.

Sammen med dig laver vi den rette strategi, der på tværs af relevante platforme og værktøjer, skaber de bedste resultater for dig og din virksomhed. Vi lægger vægt på en strategi, der afspejler din virksomhed, dine produkter/ydelser, din målgruppe og platformen. Vi hjælper dig med at blive fundet!

Seneste nyheder om søgemaskiner


Er du klar til Google Analytics 4?

Er du klar til Google Analytics 4?

Har du hørt det? Google Analytics 4 erstatter vores bedste ven gennem lang tid, nemlig Universal Analytics. Hvorfor gør vi dig opmærksom nu? Ja, det er der en god grund til…

læs mere
Leadgenerering – besøgende til køb

Leadgenerering – besøgende til køb

De fleste af os vil gerne konvertere besøgende på vores hjemmeside til egentlige leads. Det kan svært at finde hoved og hale i processen, og derfor giver vi inspiration til hvordan I kan arbejde med leadgenerering.

læs mere

Skal vi starte noget nyt sammen?

Book et uforpligtende møde med vores specialister. Udfyld formularen og så kontakter vi dig hurtigst mulig.
Vi giver med glæde en kop kaffe og tager en snak om dine tanker og idéer.