Sådan bliver du en del af dine kunders beslutninger

Med E-mail marketing kan du bl.a. udsende
relevante informationer og personlige tilbud til dine kunder.

Re-marketing er et værktøj til at prikke kunder på skulderen,
som allerede har vist en interesse for din virksomhed.

Tredje skridt i kunderejsen

Det er ikke altid, at dine potentielle kunder støder på dig i netop det øjeblik, de har brug for dig. Det bedste du kan gøre, er løbende at minde dem om, at du er der for dem. På den måde vil du altid være noget af det første de tænker på, når de har en udfordring, som du kan være med til at løse for dem.

Men det er, som med så meget andet, en balancegang. En balancegang mellem for meget og for lidt, hvor den gyldne middelvej hedder relevans. Du må derfor kontinuerligt minde dine kunder om, at din virksomhed eksisterer – men uden at bombardere dem. Her handler det om at være så relevant som muligt, og ’fange’ dine kunder på det rette tidspunkt med det rette indhold.

“Dårlig omtale er bedre end ingen omtale” – men at blive husket for noget godt, er bedre end at blive husket for dårligt. Hvis du vil huskes af dine kunder, er du derfor nødt til skabe en digital kunderejse, der ikke kun bringer dem til slutdestinationen – den skal give dem lyst til at tage turen igen!

Et af de første steps til at blive husket er, at du har en brugervenlig hjemmeside.
Når den er på plads – og du har øget din trafik med en god SEO-strategi – kan du bruge flere værktøjer til at forblive i dine kunders tanker. Nogle af de helt store spillere her er E-mail Marketing og Re-marketing. Ved at bruge disse, kan du øge din Leadgenering, og i sidste ende dit salg – og hvem vil ikke det?

Skal vi starte noget nyt sammen?

Book et uforpligtende møde med vores specialister. Vi giver med glæde en kop kaffe og tager en snak om dine tanker og ideer.