Remarketing 
Prik de kunder på skulderen som allerede har vist interesse

Prik dine kunder på skulderen – på den gode måde
Kampagnestrategi
Tiltrods for at ethvert gennemarbejdet tiltag kan generere leads, vil en langsigtet plan med brugen af flere medier altid give et markant bedre resultat. Derfor starter vi altid med at udarbejde en samlet kampagneplan, ud fra de ressourcer og den økonomi der er til rådighed.
Gamification
Det kan være alt fra et lykkehjul til en julekalender eller et klassisk skrabekort, hvor formålet er at generere leads med præmier på højkant. Gamification er et godt værktøj til at generere leads, men der er forskel på leads fra de forskellige kanaler, så leads skal behandles forskelligt for at optimere konverteringen til kunder.
Pop-up
En pop-up er det letteste leadgenererings-værktøj. Typisk vil vi tilbyde dine besøgende et whitepaper, en gratis basis undersøgelse eller lignende, hvor de kan efterlade deres kontaktinfo. En pop-up skal dog ikke stå alene, hertil er værktøjet for simpelt.
Live chat
Dialoger via chat opbygger større tillid. Derfor er folk mere villige til at dele informationer gennem dialog, frem for en kontaktformular.
Mellem 45-78% af de købsinteresserede besøgende, besøger en hjemmeside udenfor kontortid. Ved at have en livechat som er online 24/7, kan en virksomhed tilpasse sig de købsvaner mulige kunder har.
Strategier
Vores anbefaling er at have hele virksomheden med ind over din digitale salgsstrategi i 2 steps: Først hjælper vi dig med at definere din digitale salgsstrategi, med hvilke indsatsområder vi skal fokusere og eksekvere på. Når resultaterne begynder at vise sig, er næste skridt at integrere din salgsstrategi med din markedsføringsstrategi.
Website
Det visuelle udtryk på dit website er i sig selv et leadgenereringsværktøj såfremt, at dit budskab bliver fremstillet simpelt og tydeligt til dit valgte segment. Websitets opbygning bør samtidig være simpel, forståelig, intuitiv og med de samme logikker indbygget i siderne.
Cookieløsning til hjemmeside
Overhold GDPR & Cookieloven på din hjemmeside. Samtykke-pop-up’en indsamler dine brugeres samtykke og gemmer dem i en sikret database. Med Privacy indstillinger kan brugerene nemt til- og fravælge cookies.
Din hjemmeside scannes udfra en valgt frekvens og opdaterer automatisk din Cookiepolitik så hjemmesidens besøgende bliver informeret om hvilke cookies din hjemmesiden benytter og til hvilke formål.
Segmentering
Ved segmentering af dine (potentielle) kunder, tager vi udgangspunkt i kunderejsen og kundernes digitale touchpoints. Herfra forsøger vi at styre hvor og hvornår vi skal ramme dem. Hvert segment skal have forskellige CTA’er, content, salgskanaler, mv. Derfor anbefaler vi at starte simpelt op med ét segment.
Seneste nyheder om re-marketing
Video – Lær mere om Google Ads
Vil du lære mere om Google Ads? Så se med her, hvor Funda giver sit perspektiv på og gode råd til værktøjet.
Kundeloyalitet
I takt med at konkurrencen om kunderne tiltager, bliver kundeoplevelsen én af de vigtigste parametre for at fastholde kunderne.
Markedsføringsplan
Du har som virksomhed åbenlyse fordele ved at planlægge din digitale markedsføringsstrategi – eksempelvis øget konvertering.
Skal vi starte noget nyt sammen?
Book et uforpligtende møde med vores specialister. Udfyld formularen og så kontakter vi dig hurtigst mulig.
Vi giver med glæde en kop kaffe og tager en snak om dine tanker og idéer.