Opdatering til gavn for den travle medarbejder
17. marts 2021

Det lader til, at Emarketeer har hørt udtrykket “work smart, not hard”. De har nemlig netop lanceret, at det nu er muligt at tilføje “brugerdefinerede felter” til ens kampagner – præcis som vi kender det fra custom fields i “contact card” i dag. Det vil altså være muligt at tilføje brugerdefinerede oplysninger til dine kampagner såsom titel, event navn, datoer, billeder og så videre.

Men hvad betyder det egentlig?

Jo, det betyder, at du kan tilføje brugerdefinerede felter til dine kampagner i stedet for at skulle skrive det samme igen og igen. Når dette først er sat op, så kan du med uden sved på panden redigere i de brugerdefinerede felter alt efter behov, og automatisk vil alt indhold også blive opdateret i disse kampagner – det må da være drømmen for den travle medarbejder?

Kom godt i gang Under kampagnen finder du knappen fields, som står længst til højre oppe i den samme menu, hvor du finder for eksempel dashboard eller contacts. Vælg det felt som du ønsker at oprette – det kan være alt fra titel, datoer eller billeder.

Nu har du oprettet et brugerdefineret felt – så langt så godt. Hvis du har oprettet en titel, så når du skal implementere denne i kampagnen, trykker du på feltet “Big Headline” og derefter på den lille figur af et menneske. Resten burde være ligetil – ellers giv os et kald.

Dashboard 2.0

Festen fortsætter. Det er nu blevet muligt at dele sit kampagne dashboard med alle sine widgets. Det er nemt, smart og så ser det bare knald godt ud. En enkelt klik på dele-knappen og du får et link til dashboardet, og så er du i gang.

Dashboardet er dynamisk, hvorfor det er strålende til at danne sig et overblik over sit flow. Visualisér din præstation så du nemt kan følge udviklingen. Træerne vokser dog heller ikke ind i himlen, så vær opmærksom på at vælg din data i den naturlige rækkefølge, for ellers giver flowet ikke mening.
Vælg mellem Email Top List, Email Performance, Funnel Chart, KPI Counter og Gauge Goal.

Forvirret eller ihærdig for at komme i gang?

Er du klar til Google Analytics 4?

Er du klar til Google Analytics 4?

Har du hørt det? Google Analytics 4 erstatter vores bedste ven gennem lang tid, nemlig Universal Analytics. Hvorfor gør vi dig opmærksom nu? Ja, det er der en god grund til…

læs mere
Googles samtykkepolitik

Googles samtykkepolitik

Bruger du en Google-tjeneste på din hjemmeside eller app? Så bør du tjekke, hvorvidt du lever op til den nye samtykkepolitik fra Google.

læs mere
Medieudvikling i 2021

Medieudvikling i 2021

Som sædvanlig udkom DR’s medieudviklingsrapport i sidste uge. I dette nyhedsbrev kan du læse de vigtigste pointer set med Ads-briller, hvis du ikke selv har tygget dig igennem den 67 siders lange rapport.

læs mere

Skal vi starte noget nyt sammen?

Book et uforpligtende møde med vores specialister. Udfyld formularen og så kontakter vi dig hurtigst mulig.
Vi giver med glæde en kop kaffe og tager en snak om dine tanker og idéer.