iOS15 – er din e-mail marketing i fare?

Der er ikke længe til, at Apple udruller sin nye opdatering iOS 15. Men hvorfor er det lige pludselig interessant, og hvad har det af betydning? Få et hurtigt overblik over, hvad du skal være særlig opmærksom på 👀 Hvad er iOS 15, og hvorfor er det interessant? Apple...

Opdatering til gavn for den travle medarbejder

Det lader til, at Emarketeer har hørt udtrykket “work smart, not hard”. De har nemlig netop lanceret, at det nu er muligt at tilføje “brugerdefinerede felter” til ens kampagner – præcis som vi kender det fra custom fields i “contact card” i dag. Det vil altså...

Følg dine kontakters ageren i dit e-mailsystem

E-mailsystemer er ikke kun gode til at nå ud til kunder – de kan også bruges til at forstå dine kunder. Du kan nemlig trække en masse data ud, når kunden først interagerer med det udsendte fra dit e-mailsystem. Emarketeer som dit e-mailsystem Hvis du gør brug af...

Leadgenerering

Leadgenerering på tværs af kanaler Med et 2020 der i den grad har stået i digitaliseringens tegn, er det vigtigere end nogensinde før at tage kunden ved hånden og hjælpe dem igennem kunderejsen. Ser vi på det erhvervsmæssige, har rigtig mange virksomheder oplevet en...

Video – Kom godt igang med E-mail Marketing

Se med og hør hvorfor du bør have fokus på E-mail Marketing, og hvordan du kan arbejde bedre med det. Mange tænker E-mail Marketing som en gammel form for marketing, der er blevet overhalet af nyere teknologier. Men det er langt fra sandheden. Det er stadig et af de...

Langsigtet strategi del 4 af 4 – E-mail marketing

Optimér din E-mail markedsføring – og øg din kunderelation Der findes mange tilgange til e-mail automations – og mange af dem er gode på hver sin måde. Vi vil dog slå et slag for at tænke langsigtet, da du både kan spare tid og optimere den hurtige og...

Kundeloyalitet

I takt med at konkurrencen om kunderne tiltager, bliver kundeoplevelsen én af de vigtigste parametre for at fastholde kunderne. Customer Experience omfatter al kontakt med kunden, lige fra leadgenerering der er den første kontakt med kunden, gennem konverteringsfasen,...

Optimér konverteringsraten

Det er fantastisk at generere leads, men leads får for alvor først værdi når de konverteres til kunder.   Her har vi i Online Advisor en længere erfaring i fremgangsmåder, modeller og processer, til at optimere konverteringsraten på dine leads. Konverteringsraten...

Årshjul – få overblik og overskud

En marketingsplan skaber overblik og øger dine chancer for succes Når det handler om din virksomhed kan du aldrig være for forberedt. Der er mange fordele ved at planlægge lagt fremad. Det giver en godt overblik over, hvad der skal ske, og du kan derfor lettere skabe...