maj 11, 2022 | Google Ads, Remarketing, Website og design
Bruger du en Google-tjeneste på din hjemmeside eller app? Så bør du tjekke, hvorvidt du lever op til den nye samtykkepolitik fra Google. Google har for alvor lagt sig i selen for at fremme korrekt samtykkeindsamling til brug af cookies. Med deres nye samtykkepolitik...
mar 18, 2021 | Blog, Email marketing, Google Ads, Remarketing, SEO
De fleste af os vil gerne konvertere besøgende på vores hjemmeside til egentlige leads. Det kan svært at finde hoved og hale i processen, og derfor giver vi inspiration til hvordan I kan arbejde med leadgenerering. Hvad er og hvordan fungerer leadgenerering?...
aug 6, 2020 | Blog, Google Ads, Remarketing
Sådan fanger du dine potentielle kunder i anden halvdel af 2020 Vi er over halvvejs i 2020 – og hvilket år! Vores hverdag er i den grad blevet mere digital – og prognoserne viser, at det fortsætter. Det har- og vil have betydning for forbrugernes...
jun 16, 2020 | Blog, Email marketing, Remarketing
Er du også vild med teknologier, der egentlig klarer sig selv? Så er automations lige noget for dig! Med automations kan du automatisere en stor del af din e-mail marketing. Det er generelt en god ting – men måske ekstra god op til sommerferien især, hvor hænderne kan...
maj 14, 2020 | Google Ads, Remarketing, Webinar
Du møder det helt sikkert hver dag, når du som mange andre bruger Google’s platforme til relevante søgninger i løbet af dagen – Google Ads. Vil du vide mere om teknikken bag annoncerne? Så se med her. Jeg afholdte d. 7. maj 2020 et webinar omkring Google...
feb 26, 2020 | Email marketing, Remarketing, Website og design
I takt med at konkurrencen om kunderne tiltager, bliver kundeoplevelsen én af de vigtigste parametre for at fastholde kunderne. Customer Experience omfatter al kontakt med kunden, lige fra leadgenerering der er den første kontakt med kunden, gennem konverteringsfasen,...
feb 25, 2020 | Email marketing, Google Ads, Remarketing, SEO, Sociale Medier, Website og design
Du har som virksomhed åbenlyse fordele ved at planlægge din digitale markedsføringsstrategi. På samtlige medier kan du udvælge de segmenter du ønsker at ramme, med det specifikke budskab du ønsker. Din digitale plan bør være med en strategisk opbygning og sammenhæng,...