Langsigtet strategi del 2 af 4 – SEO

Langsigtet strategi del 2 af 4 – SEO Skrevet af: Sebastian Huber SEO Manager SEO i det lange løb – en tautologi Søgemaskineoptimering er per definition en langsigtet proces, og planlægger du eksekveringen rigtigt, er det en yderst effektiv del af din marketing, som...

Kom godt igang med TripAdvisor

Kom godt igang med TripAdvisor Skrevet af: Johnny MøllerAdm. Direktør & Partner Er turister din målgruppe, så husk TripAdvisor! Her får du en guide til, hvordan du let og gratis opretter en virksomhedskonto på TripAdvisor. Med en virksomhedsside sikrer du dig en...

Mobile-first indexing

Mobile-first indexing Skrevet af: Johnny Møller Adm. Direktør Mange hjemmeside ejere har indenfor de sidste par måneder modtaget en varsling fra Google om, at deres side nu er tilmeldt mobile-first indexing. Der har også været godt gang i debatten på de sociale medier...

Ny lokation er lig med ny SEO-strategi

Ny lokation er lig med ny SEO-strategi Skrevet af: Sebastian Huber SEO Manager Når du starter en virksomhed, er det ikke unormalt at have planer om på sigt at udvide forretningen. Det kan være på flere niveauer, såsom antallet af medarbejdere, omsætning, portfolio...

Se bananskrællen inden du glider i den – SEO no-goes

Se bananskrællen inden du glider i den – SEO no-goes Skrevet af:Sebastian Huber SEO Manager Kunsten at vælge fra I tidligere indlæg er vi kommet lidt ind på, hvad du bør have i tankerne samt gode tips og tricks, når du arbejder med SEO. Men – SEO handler ikke kun om...