Webinar – Julehjælp 2020

Stærke tips til SEO & Google Ads Webinar til formål for Røde Kors’ Julehjælp Skrevet af: Frederikke Lerche Campaign Manager Julen er hos de fleste børn en ekstra særlig tid. En tid som på én side snegler sig afsted, og på den anden side aldrig må slutte...

Leadgenerering

Leadgenerering – få flere, nye kunder Skrevet af: Frederikke Lerche Campaign Manager Leadgenerering på tværs af kanaler Med et 2020 der i den grad har stået i digitaliseringens tegn, er det vigtigere end nogensinde før at tage kunden ved hånden og hjælpe dem...

Google & GDPR

Google & GDPR – Hvor går grænsen? Skrevet af: Funda YildirimADS Manager GDPR-lovgivningen er efterhånden ikke så ung længere. Alle med et afsæt i den digitale verden kender – eller bør kende – den, da den påvirker alle, som benytter internettet....

Sådan sikrer du dig en digital tilstedeværelse

En mere digital tilstedeværelse   #tideneftercorona Skrevet af: Frederikke Lerche Campaign Manager Har du fundet ud af, at du egentlig ikke er så stort et kramme-menneske, som du ellers gik og troede? Og at meget af din handel ligeså godt kan foregå hjemme på...

Langsigtet strategi del 2 af 4 – SEO

Langsigtet strategi del 2 af 4 – SEO Skrevet af: Sebastian Huber SEO Manager SEO i det lange løb – en tautologi Søgemaskineoptimering er per definition en langsigtet proces, og planlægger du eksekveringen rigtigt, er det en yderst effektiv del af din marketing, som...

Kom godt igang med TripAdvisor

Kom godt igang med TripAdvisor Skrevet af: Johnny MøllerAdm. Direktør & Partner Er turister din målgruppe, så husk TripAdvisor! Her får du en guide til, hvordan du let og gratis opretter en virksomhedskonto på TripAdvisor. Med en virksomhedsside sikrer du dig en...

Mobile-first indexing

Mobile-first indexing Skrevet af: Johnny Møller Adm. Direktør Mange hjemmeside ejere har indenfor de sidste par måneder modtaget en varsling fra Google om, at deres side nu er tilmeldt mobile-first indexing. Der har også været godt gang i debatten på de sociale medier...

Ny lokation er lig med ny SEO-strategi

Ny lokation er lig med ny SEO-strategi Skrevet af: Sebastian Huber SEO Manager Når du starter en virksomhed, er det ikke unormalt at have planer om på sigt at udvide forretningen. Det kan være på flere niveauer, såsom antallet af medarbejdere, omsætning, portfolio...

Se bananskrællen inden du glider i den – SEO no-goes

Se bananskrællen inden du glider i den – SEO no-goes Skrevet af:Sebastian Huber SEO Manager Kunsten at vælge fra I tidligere indlæg er vi kommet lidt ind på, hvad du bør have i tankerne samt gode tips og tricks, når du arbejder med SEO. Men – SEO handler ikke kun om...

3 ting som selv SEO-nørder kan overse

3 ting som selv SEO-nørder kan overse Skrevet af:Sebastian HuberSEO Manager SEO er ikke bare SEO Der er så mange små og større elementer, du kan dreje på, at der (endnu) ikke er lavet en komplet guideline over, hvad der præcis skal gøres for den optimale...

Måler du konverteringer på din hjemmeside?

Måler du dine konverteringer på din hjemmeside? Skrevet af:Sebastian HuberSEO Manager Få her et godt indblik i hvad konverteringer er, og hvordan du med fordel kan bruge dem i egen organisation. Mange har fuldt fokus på at få en masse besøgende ind på hjemmesiden men...

Tror du på nisser?

Tror du på nisser? Skrevet af: Funda YildirimADS Manager Tror du på nisser?  Hvis ikke – Så er SEO det helt rigtige for dig! Alene i Danmark bruger 3.726.000 mennesker Google per måned og på verdensplan foretages der 700.000 søgninger på Google per minut. Vi ved også,...