Medieudvikling i 2021

Som sædvanlig udkom DR’s medieudviklingsrapport i sidste uge. I dette nyhedsbrev kan du læse de vigtigste pointer set med Ads-briller, hvis du ikke selv har tygget dig igennem den 67 siders lange rapport. Tid spenderet på medier er mere eller mindre i status quo fra...

Hvorfor var det nu at…

… historien har en stor betydning for hvordan du kommunikerer på sociale medier. Har du styr på din storytelling? Det kan være svært at finde en metode til at målrette og planlægge indhold. Læs med og lær hvordan du kan anvende storytelling til at skabe...

Kender du typen?

Del 2/4: Brugertyper Har du mange følgere på dine sociale medie-platforme, men opnår du kun lidt interaktion omkring dit indhold, eller mangler du følgere og inspiration til relevant indhold? Læs med og få idéer til hvordan du kan målrette dit indhold – efter...

Målret din strategi og ram plet første gang

Har du svært ved at positionere dit brand på sociale medier? Læs med og lær hvordan du skaber indhold, der giver kunderne værdi og bliver husket, liket og delt. Dette er første del i serien om, hvordan du planlægger en effektiv og målrettet social medie-strategi. Du...

Husker du at sætte ansigt på dine kunder?

Vejen til succes med Social Media Marketing. Med en baggrund inden for salg, har jeg erfaret, at vi ofte har en tendens til at glemme at sætte ansigt på vores kunder, når vi skal planlægge marketingsaktiviter eller ligge målrettede go to market strategier. Vi kommer...