Vi kan nu præsentere det nyeste medlem af vores lille ‘familie’ – Weply.
Weply er et chat-løsning med fokus på den ekstra service. Når du bruger Weplys løsning får du samtidig en døgnbemanding af din chat, som hurtigt svarer på henvendelser, og sender relevante leads videre til dig.
Vi har selv fået Weply på vores hjemmeside, og kan kun tale varmt om løsning og servicen bag. Der bliver reageret hurtigt på henvendelser, så vi kan arbejde med leads på flere måder. Samtidig skal vi kun fokusere på de relevante henvendelser, som vi får tilsendt dagen efter. Her kan vi tage direkte kontakt til den specifikke person med en god indsigt i ønske og behov
Se vores webinar med Weply
D. 21. oktober 2020 afholdte vi et webinar med Weplys direktør, Søren Gøttetrup-Tang. Du kan se webinaret herunder, og høre om løsningen, priser, funktionaliteter og meget mere.
Vi har glædet os meget til at dele denne nyhed med jer, da vi ser et stort potentiale i at have en god chat-funktion på hjemmesider. For at have en optimal løsning, er det vigtigt, at der er en hurtigt svartid, da det ellers kan give bagslag og skabe en frustration hos dine besøgende. Det er lige præcis derfor, at vi anbefaler Weply, hvor du kan være sikker på, at der bliver svaret hurtigt på hver enkel henvendelse.