Content Marketing

Den gode historie der fanger og engagerer dit publikum

Fakta: Alle mennesker er visuelle, og som forfatter har vi 5 sekunder at kunne få skabt læserens interesse.

Mange har gennem livet oplevet at læse en bog, som har inspireret os så meget, at vi efterfølgende har brugt den til at definere, hvad vi står for og sætte vores mål med livet. Content Marketing handler om at få de gode historier frem.

Hos Online Advisor hjælper vi dig med at øge din konverteringsevne, gennem tilpasset indhold i form af billeder og tekst på din hjemmeside. Derudover kan vi hjælpe dig til at nå ud til et bredere publikum gennem blogindlæg der sikrer dig synlighed og vi deler indhold til sociale medier, der format- og indholdsmæssigt er tilpasset dine behov.

Årets ord 2015 blev emojien – et smiley ikon

Det udfordrer vores evne til at fatte os I korthed og gøre vores fortællinger endnu skarpere. Samtidig med de nye stramme rammer for vores historier, skal vi formå at sikre en stærkere forståelse af vores budskab og statement.

Hos Online Advisor tror vi på, at alle har en god historie at fortælle, og det er langt bedre at have en masse tekster og ideer at bruge fremfor ikke at have noget. Med vores erfaring indenfor Content Marketing I rygsækken, kan vi hjælpe med at trække substansen ud af dine tekster, skære vinklerne af, og gøre dem målrettet og klare til publikum.

Høje forventninger

Forbrugere i dag har høje forventninger til dig og din virksomhede og de er bevidste og målrettede, når de søger efter dit produkt. Her spiller det en stor rolle hvordan du formår at præsentere dig selv og dit brand.

Ikke mere salgsgas

Når du laver indhold i dag, handler det ikke i så høj grad at fortælle at du leverer en god pris og god kvalitet, for det er efterhånden noget forbrugere forventer er en selvfølge. Præsenter i stedet dit arbejde. Dine brugere er interesseret i den gode historie og salgsgas praler hurtigt af, når du vil ud og hente nye kunder mellem de mange bevidste og selektive forbrugere.

Troværdighed

Især sociale medier har indflydelse på hvordan vi selektere mellem virksomheder og din troværdighed hurtigt vurderet ud fra dine offentlige kundesamtaler og anbefalinger.

Indhold

Når du arbejder med Content Marketing, handler det om at skabe indhold med værdi som dine kunder eller potentielle kunder kan forhold sig til. Fortæl mere af det de er interesserede i, giv dem mere viden i det de søger viden om og underhold dem når de vil underholdes.

"Jeg var selv meget i tvivl hvilke produkter og kunder jeg skulle prioritere, men Online Advisor havde en fantastisk evne til at spore sig ind på hvor jeg gerne ville hen, og hjalp mig med at ramme rigtigt og dermed få inviteret kunderne ind i butikken."

Denise Conradi, Stifter og ejer, Conradi Design

Vil du høre mere?

Tag kontakt i dag og få et uforpligtende tilbud