Glostrup Park Hotel – Nyhedsbrev case

Udfordring:

Rigtig mange virksomheder har svært ved at opretholde kommunikationen til deres kunder. En af dem var Glostrup Park Hotel, som inden de kontaktede os, havde en meget lille nyhedsbrevs-database som de stort set ikke kommunikerede med. Derfor søgte de vores hjælp til at forøge databasen og tilrettelægge en strategi for deres e-mail marketing.

Løsning:

For at øge antallet af tilmeldte til nyhedsbrevet implementerede vi blandt andet en iPad i hotellets reception, en pop-up på deres hjemmeside, en lille flyer der blev lagt ved regningen i hotellets restaurant, et link i personalets mailsignatur og sørgede for at receptionisten spurgte alle gæster om deres permission.

Resultat:

Glostrup Park Hotels permissiondatabase voksede med 600%, efter de nye tiltag blev implementeret – og antallet stiger stadig støt. Med den større permissiondatabase når deres budskaber og tilbud ud til flere eksisterende og nye mulige gæster, og skaber derfor både top-of-mind placering hos målgruppen og salg til bundlinjen.

Faktaboksen

  • iPad stander i receptionen

  • Pop-up på website
  • Flyer med regning
  • E-mail signatur med anmodning om permission

Skal vi kontakte dig?