Fra supplerende til primære trafikkanal…

Living Art er en af landets største forhandler af gardiner, solafskærmning og løsninger til akustik hvor den kvalitetsbevidste virksomhed og private får professionel rådgivning til indretning og forbedret indeklima. I mere end 30 år har Living Art’s kørt rundt i landet og gjort hvert enkelt hjem, institutioner og virksomhed til noget helt særligt. Gardinbussen er en del af deres brand i dag.

Living Art havde et stort ønske om at finde et godt supplement til den dyre annoncering, hvor de også på samme tid havde en bedre mulighed for at målrette hvilke besøgende der kom forbi deres hjemmeside. Målet var helt konkret at opnå flere bookninger af gardinbussen, og et større fokus på erhvervsdelen.

 

Jeg har haft fornøjelsen af at samarbejde med Online Advisor i forbindelse med SEO optimering af vores hjemmeside hos Living Art. Vi har desuden fået grundig rådgivning og en udførlig guideline, vi kan arbejde videre med på egen hånd.

Brian Mouritsen, Marketingkoordinator.

 

Tidligere havde Living Art anvendt ét stort mediebureau til at håndtere alt deres marketing, derfor var tanken om at skulle arbejde med et specialiseret bureau ny, men udbyttet vises ud af resultaterne, som taler for sig selv.

Annoncering var tidligere den største kanal til at levere besøgende over på virksomhedens hjemmeside, men via et fantastisk skabende gensidigt samarbejde mellem os og kunden, har vi nu sikret at det største antal af besøg nu kommer via de organiske søgninger, til trods for det store annonceringsbudget som virksomheden har. Mere end 35% af den samlede trafik kommer fra de organiske søgninger. Trafikken fra de organiske besøg er med andre ord steget med mere end 22% siden opstarten af vores samarbejde.

Online Advisor er en leverandør som du altid ved er der for dig, når du har brug for det og kan regne med. Teamet evner at fremme- og hjælpe med at skabe løsninger der er I kundens interesse. Her fornemmer vi hurtigt at hjertet er med hele vejen, og at det ikke blot handler om at fakturere flest mulige timer.

Brian Mouritsen, Marketingkoordinator

 

Fortsætter vi med at kigge lidt på tallene, så er det lige så vigtigt at fremhæve at Living Art’s konverteringsevne på sine besøg fra de organiske søgninger er steget ikke mindre en 546,75%. Så SEO optimering af ens digitale butiksvindue handler altså ikke kun om at få flere besøgende over på siden/butikken, men I ligeså høj grad at sikre at de gæster som kigger forbi, faktisk også smidigt kan konverteres til potentielle kunder/leads.

 

Jeg kan til enhver tid anbefale Online Advisor til at hjælpe din virksomhed med SEO optimering.

Brian Mouritsen, Marketingkoordinator

Faktaboksen

  • 42,70% af den samlede trafik fra de organiske søgninger

 

  • 27,93% flere besøgende via organiske søgninger

 

  • 546,75% højere konverteringsevne

Skal vi kontakte dig?