Hold dig opdateret
på vores blog
Vi holder os opdateret – så vi kan opdatere dig
Alt sammen, så du kan få mere ud af den digitale kunderejse.
Navigér gennem Teknologiens Krydsveje: ChatGPT vs. Google
I en verden, hvor teknologiske fremskridt konstant driver...
Optimer din online synlighed: En guide til at skrive effektive Meta-Tekster for SEO Succes
At skrive gode meta-tekster er afgørende for at optimere din hjemmesides synlighed på søgemaskiner. Her er nogle trin, du kan følge for at skabe effektive meta-tekster…
Marketing trends 2024
2024 er et spændende år med masser af nye muligheder indenfor både AI, VR, Influencers og Social Media. Vi har samlet de trends der kan være med til at skabe en førende markedsstrategi.
Fremtiden med AI
Som en opsamling på vores indlæg, AI – Galt eller genialt, den 29. juni, vil vi her prøve og perspektivere lidt og kigge fremad og ind i potentialet med kunstig intelligens, hvis vi bruger det korrekt.
Tips og tricks til dine GA4-rapporter! 📊 🚀
Vi vil gerne dele nogle nyttige tips og tricks, der hjælper jer med at udtrække værdifulde indsigter fra jeres Google Analytics 4 rapporter. Med disse tips kan I maksimere jeres forståelse af jeres brugeres adfærd og træffe mere informerede beslutninger.
AI – Galt eller Genialt?
Kunstig intelligens (AI) har på det seneste oplevet en bemærkelsesværdig udvikling og er blevet en afgørende faktor i vores moderne samfund. Fra chatbots til avanceret maskinlæring og automatisering har AI vist sig at være både forbløffende og kontroversielt. I dette blogindlæg vil vi udforske, om AI’s fremskridt er til det bedre eller værre for vores samfund.
Meta tester generativ AI til Facebook og Instagram-annoncer
I et nyligt eksperiment har Meta (tidligere kendt som Facebook) begyndt at teste brugen af generativ kunstig intelligens (AI) i deres annoncer på både Facebook og Instagram. Denne nye tilgang giver mulighed for at skabe mere dynamiske og engagerende annoncer, der tilpasser sig brugerne og deres præferencer.
Historisk samarbejde med Science City Lyngby
Online Advisor har siden 2016 været en del af Science City Lyngby, som er et Triple Helix partnerskab & vidensnetværk, sammensat af kommune, uddannelsesinstitutioner og erhvervsvirksomheder i området.
GA4 is Coming – Og du har travlt!
Hvis det ikke er gået din næse forbi burde du være klar over det kæmpe skifte som Google Analytics står overfor her til sommer…
Er du klar til Google Analytics 4?
Har du hørt det? Google Analytics 4 erstatter vores bedste ven gennem lang tid, nemlig Universal Analytics. Hvorfor gør vi dig opmærksom nu? Ja, det er der en god grund til…
Googles samtykkepolitik
Bruger du en Google-tjeneste på din hjemmeside eller app? Så bør du tjekke, hvorvidt du lever op til den nye samtykkepolitik fra Google.
Medieudvikling i 2021
Som sædvanlig udkom DR’s medieudviklingsrapport i sidste uge. I dette nyhedsbrev kan du læse de vigtigste pointer set med Ads-briller, hvis du ikke selv har tygget dig igennem den 67 siders lange rapport.
iOS15 – er din e-mail marketing i fare?
Apples kommende opdatering iOS 15 er lige om hjørnet. Læs hvordan din e-mail marketing er stillet, når iOS 15 bliver en realitet.
Leadgenerering – besøgende til køb
De fleste af os vil gerne konvertere besøgende på vores hjemmeside til egentlige leads. Det kan svært at finde hoved og hale i processen, og derfor giver vi inspiration til hvordan I kan arbejde med leadgenerering.
Opdatering til gavn for den travle medarbejder
Det lader til, at Emarketeer har hørt udtrykket “work smart, not hard”. De har nemlig netop lanceret, at det nu er muligt at tilføje “brugerdefinerede felter” til kampagner…
Følg dine kontakters ageren i dit e-mailsystem
E-mailsystemer er ikke kun gode til at nå ud til kunder – de kan også bruges til at forstå dine kunder. Du kan nemlig trække en masse data ud, når kunden først interagerer med det fremsendte.
Phrase match kommer på steroider
Så er der nyheder til alle dem, som interesserer sig for Google Ads. Google har netop været ude og fintune sine match typer, så vi kan blive endnu mere målrettede med vores annoncer. Google vil nemlig sende broad match modifier på pension.
Den digitale kunderejse
Den fornemmeste opgave, som din virksomhed har, er at blive fundet, blive set og blive husket. Formålet er at plante et lille frø i kundens bevidsthed, som bliver høstet, når de har brug for ekspertise indenfor dit felt.
Velkommen til holdets første praktikanter
Online Advisor har fået ikke bare én, men to praktikanter i starten af 2021. Vi glæder os til at gøre Simone og Morten stærkere i den digitale verden. Lær dem lidt bedre at kende lige her.
Webinar – Julehjælp 2020
Vi vil gerne være med til at gøre udsatte børns jul bedre. Derfor har vi opsat et webinar med formålet at indsamle donationer til Røde Kors’ Julehjælp 2020. Se webinaret her, og bliv skarpere til SEO & Google Ads.
Leadgenerering
2020 har været et specielt år for mange – derfor er det vigtigt at have styr på leadgenereringen, så du kan få flere kunder. Vi har delt 9 af vores bedste råd ift. leadgenerering. Læs dem her – eller kontakt os for mere information.
Skal vi starte noget nyt sammen?
Book et uforpligtende møde med vores specialister. Udfyld formularen og så kontakter vi dig hurtigst mulig.
Vi giver med glæde en kop kaffe og tager en snak om dine tanker og idéer.