Case: Loyalitetsprogram til G4S
E-mail Marketing
G4S
G4S er en af Danmarks største sikkerhedsvirksomheder. Vi har hjulpet G4S med forskellige projekter i tidens løb, bl.a. databerigelse, leadgenerering og Google Ads. Læs her hvordan vi hjalp virksomheden med at øge kundeloyaliteten.
Udfordring:
G4S havde et behov for at øge kundeindsigten og kundeloyaliteten i kundes første leveår. Samtidig ønskede virksomheden at optimere kundernes oplevelse af både produkter og service gennem uddannelse af kunderne.
Løsning:
I samarbejde med G4S har vi udarbejdet et loyalitetsprogram til virksomhedens kunder. Når en kunde køber en alarm, vil de komme ind i et e-mailflow, hvor de løbende vil modtage relevante nyhedsbreve omkring deres nye alarm. Loyalitetsprogrammet kører i et år fra købet af produktet.
Kunden vil med bestemte intervaler modtage nyhedsbreve, som er aktuelle på det specifikke tidspunkt i deres alarms ’livscyklus’. I nogle af nyhedsbreve vil kunderne have mulighed for at udfylde et spørgeskema omkring deres oplevelse og tilfredshed med produktet og G4S.
Resultat:
Med Loyalitetsprogrammet øger G4S kundens kendskab til anvendelsen af den købte alarm. Virksomheden giver derfor kunderne en endnu bedre kundeservice, hvor de med stor sandsynlighed formår at komme kunderne i forkøbet med evt. spørgsmål og gode råd.
Samtidig får G4S et øget kendskab til kunders holdning omkring både virksomheden og deres produkter. Det er information som virksomheden kan bruge til at optimere fremtidige kundefastholdelsesaktiviteter.
Johnny Møller
Skal vi hjælpe dig med en løsning? Så kontakt Johnny.
Loyalitetsprogrammet øger G4S kundens kendskab til købte alarm
G4S giver deres kunder bedre kundeservice
øget kendskab til virksomheden og kundernes holdning
Skal vi starte noget nyt sammen?
Book et uforpligtende møde med vores specialister. Udfyld formularen og så kontakter vi dig hurtigst mulig.
Vi giver med glæde en kop kaffe og tager en snak om dine tanker og idéer.